The Matrix Awakens تحلیل تکنیکال را بیدار می کند نگاهی به آینده بازی

The Matrix Awakens تحلیل تکنیکال را بیدار می کند نگاهی به آینده بازی

اپیک گیمز اخیرا دمو جدیدی با نام The Matrix Awakens منتشر کرده است. دمو Unreal Engine 5 که در پس‌زمینه دنیای اصلی فیلم‌های Matrix تنظیم می‌شود، ظاهر خوبی دارد، حتی با استانداردهای مدرن، غیرواقعی است. مطمئناً از نظر فنی هنوز یک نسخه ی نمایشی است  اما هدف آن برجسته کردن آنچه با قدرت این موتور جدید و همچنین سخت افزار مدرن ممکن است انجام می شود.

 

نورپردازی

 Matrix Awakens دارای چند فناوری نورپردازی چشمگیر است که در زیر بدنه اصلی آن اجرا می شود که البته بزرگترین آن، سیستم روشنایی جهانی Lumen Unreal Engine 5 است. هیچ منبع نور اضافی به جز خورشید و برخی از مواد منتشر کننده در شبکه های آسمان وجود ندارد. این نسخه ی نمایشی بسیاری از بازتاب های ردیابی اشعه ای را برای استفاده از بازتاب های غیرمستقیم به نمایش می گذارد . از بدنه ماشین ها که خود و همچنین محیط اطراف را در فضای داخلی براق آنها منعکس می کنند تا بازتاب های بکر جهان روی آینه ها و گودال های آب روی زمین.

 

همچنین از مه و دود حجمی استفاده می شود که در طول تعقیب و گریز خودرو به وفور دیده می شود. همچنین به نظر می‌رسد مدل آسمان از نوعی فتوگرامتری استفاده می‌کند که به راحتی می‌توان با استفاده از آرشیو Unreal Engine 5 انجام داد، که همگی در اطراف چند شبکه بسیار متراکم و با کیفیت پیچیده شده‌اند. این یک راه اندازی واقعا جاه طلبانه از تکنیک های رندر مدرن است که تا این حد مورد استفاده قرار می گیرد، مواردی مانند آن که قبلا فقط برای فیلم های از پیش رندر موتوری یا سینمایی محفوظ بود.

 

مدل های شخصیت

 Matrix Awakens مدل‌های کاراکتری زیادی دارد که با تعداد چند ضلعی‌های عظیم جزئیات فوق‌العاده‌ای دارند. پوست دارای مش باکیفیت است و حتی NPC های بی جان نسبتاً کسل کننده ای که از جعبه ابزار MetaHuman ایجاد شده اند، حاشیه قابل توجهی بالاتر از آنچه بازی های نسل فعلی تا به حال ارائه کرده اند است. البته، شخصیت‌های اصلی مانند نئو (با بازی کیانو ریوز) و ترینیتی (با بازی کری آن ماس) ستاره‌های سریال هستند و به درستی جزئیات بسیار عالی از جزئیات صورت را نمایش میدهد .

 

فیزیک مو نیز بسیار واقعی‌تر به نظر می‌رسد، و در بخش انیمیشن‌سازی صورت توجه بیشتری به جزئیات وجود دارد، همچنین با عکس‌برداری از حرکت نقطه‌ای و مش‌های پوستی که به انیمیشن صورت به شکلی بسیار واقعی واکنش نشان می‌دهند. مواد روی لباس‌ها نیز فیزیک چشمگیر خود را دارند و بافت‌ها و مش‌های با تعداد پلی بالا مخصوص به خود را دارند به خصوص در زمان شروع بازی . انیمیشن بدن همه چیز را در سکانس شروع به نمایش می گذارد، در غیر این صورت برای یک فرد ناآگاه تقریبا غیرممکن است که تشخیص دهد شخصیت ها ، حداقل شخصیت های اصلی انیمیشن هستند یا نه.

 

محیط‌ها و فناوری جریان

 Matrix Awakens با پس‌زمینه دنیای ماتریکس ساخته می‌شود، که شهری بزرگ پر از ساختمان‌های زیادی است و بسیاری از جهان‌های باز را که در زمان‌های اخیر منتشر شده‌اند، کوچک می‌کند. ساختمان ها دارای برخی از تصاویر چشمگیر هستند، با سطوح با تعداد چند ضلعی که با استفاده از فناوری نانیت Unreal Engine 5 حتی خوش نقش تر و باورپذیرتر شده اند. همین سطح از واقعیت را می‌توان در بسیاری از جاده‌ها نیز مشاهده کرد، که همگی دارای گودال‌های بازتابنده کوچکی هستند که به هم می‌پیوندند و زمینی با جزئیات بسیار زیاد را تشکیل می‌دهند که همچنین فوق‌العاده واقعی است. زمین همچنین به برخورد گلوله واکنش نشان می دهد، زیرا بارهای زباله در سراسر صفحه پرواز می کنند . همانطور که در دنباله تعقیب و گریز ماشین دیده می شود.

 

مدل‌های خودرو، که باز هم تعدادشان زیاد است، با جزئیات بسیار زیاد با مدل‌های داخلی و خارجی بسیار عالی است. در حالی که Matrix Awakens  یک نسخه نمایشی فناوری است، به هر حال، دنیای باز بزرگی را بدون هیچ گونه بارگیری صفحه نمایش ارائه می دهد. فناوری Nanite همچنین سطح بی‌نهایتی از مقیاس‌بندی جزئیات را با pop-in ارائه می‌دهد که در این مورد به‌ویژه می‌درخشد. البته، حافظه وسیع کنسول‌های نسل فعلی و یکپارچگی فشرده بین SSD و سایر اجزا کمک زیادی در این مورد می‌کند .

 

تخریب و فیزیک

 Unreal Engine 5 دارای یک سیستم تخریب بسیار واکنش پذیر است که از آن به عنوان Chaos Engine یاد می شود. در مورد The Matrix Awakens نیز به خوبی می درخشد، زیرا هم اتومبیل ها و هم سایر ساختمان ها اشیاء فیزیک دقیقی هستند که به طور سیستماتیک بر اساس جهت و شدت ضربه تخریب می شوند. تخریب اتومبیل در طول تعقیب و گریز اتومبیل به زیبایی عمل می کند، زیرا تیراندازی به لاستیک ها باعث می شود اتومبیل های پرسرعت با سرعت زیادی به بیرون پرواز کنند . اگرچه لازم به ذکر است که این بیشتر یک مجموعه است تا نمایش واقعی سیستم . شما می‌توانید با ماشین‌های مختلفی در شهر برانید، که می‌توان با ماشین‌های دیگر در جاده‌ها و مسیرهای فرعی برخورد کرد که صادقانه بگوییم، بهترین نمایش سیستم فیزیک نیست زیرا می‌تواند باعث تصادفات خنده‌دار شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو The Matrix Awakens تحلیل تکنیکال را بیدار می کند نگاهی به آینده بازی

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/e90e

خبرنامه بازی ها

گالری